Kā uzņēmumam uzlabot savu kredītreitingu?
Bankas, izsniedzot finansējumu, vienmēr rūpīgi izvērtē uzņēmuma iespējas aizdevumu atmaksāt, lai izvairītos no situācijām, kur kredīta maksājumi uzņēmējam ir pārlieku…
Kas var kavēt e-komercijas uzņēmuma attīstību?
Neskatoties uz straujo e-komercijas pieaugumu, teju puse jeb 42 % Latvijas uzņēmēju pārdošanas un citus biznesam svarīgos rādītājus monitorē tikai…
Mūsdienīga e-komercija – ne tikai tehnoloģiju triumfs, bet arī jauns līmenis attiecībās ar klientu
Ilze Saulīte LMT Privātpersonu apkalpošanas dienesta direktore  2022. gada martā LMT e-veikals svin 9 gadu dzimšanas dienu. Tas ir gana…
E–komercijas izaugsmes dizaina aktualitātes
“Element Digital” vadītājs Arnis Jēkabsons “RIGA COMM 2021” E–komercijas konferencē ieskicēja 5 svarīgākās e-komercijas izaugsmes dizaina aktualitātes: Omnikanālu pieeju –…
Klientu un finanšu dati: kā pasargāt tos no krāpniekiem?
Lai pasargātu savu klientu datus, Citadeles IT drošības eksperti aicina uzņēmējus ieguldīt ne tikai e-komercijas risinājumu ērtumā, bet arī drošībā.…
Mikrokredīts ar ALTUM portfeļgarantiju: atbalsts uzņēmumu attīstībai
Mikrokredīts ar ALTUM garantiju jeb aizdevums bez ķīlas ir labs instruments biznesa mērķa sasniegšanai, jo ir pieejams uzņēmējiem bez nekustamā…
Kā samazināt pamesto grozu skaitu?
Pircēji vēlas par pirkumiem internetā norēķināties ātrāk un ērtāk, tomēr vairākos pētījumos parādās acīmredzama tendence – vairāk nekā puse  vai…
Kā banka var palīdzēt pārdot internetā?
Pandēmijas sākumā tirgotājiem strauji nācies izmainīt savu biznesa modeli un stratēģiju, pārceļot tirdzniecību no klātienes veikaliem uz interneta vidi. Veiksmīgi…
Par loģistikas tiltiem un ne tikai 
Kas ir loģistikas kvalitāte e-komercijā? Kāpēc ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas tam pievērš īpašu uzmanību? Kādi ir riski, ja tas…

Šīs mājas lapai darbībai nav pilna Internet Explorer pārlūkprogrammas atbalsta!